niedziela, 21 grudnia 2014

DIY - tutorial - jak zrobić pingwina na paznokciach

Pierwszy post z serii DIY!

Dzisiaj przygotowałam dla Was jak zrobić pingwina na paznokciach.

Do wykonania będą potrzebne:
- baza (opcjonalnie, jednak czarny lakier może zafarbować płytkę, ja uwielbiam Herom extra strong)
- czarny lakier (Pierre Rene - 216)
- biały lakier (Sally Hansen - White On)
- czerwony lakier (Essence - 114 fame fatal)
- granatowy lakier (Astor fash'n studio - 109)
- złoty lakier (Sensique - festival of light)
- top coat (Seche Vite)
- sonda
- pędzelek

Zaczynamy od nałożenia bazy na paznokcie, następnie czarny lakier, czekamy aż wyschnie lub jak nie macie cierpliwości - warstwa wysuszacza ;)
Następnie białym malujemy tors naszego pingwinka.
Kolejnym krokiem jest zrobienie oczek za pomocą sondy oraz dzióbka i stopek czerwonym kolorem pędzelkiem.
Teraz czas na ostatni zimowy element - szaliczek :) Jego kolor jest dowolny, ja akurat miałam granatowy lakier pod ręką. Najłatwiej jest go namalować cienkim pędzelkiem. Opcjonalnie jest dodanie trochę złotego, nada to świątecznego nastroju ;)

Zachęcam do wykonania własnego pingwinka i oznaczenia mnie! Z ogromną radością zobaczę Wasze dzieła!

Facebook: https://www.facebook.com/igaszanails
Instagram: igaszanails

Już niedługo krok po kroku wykonanie łosia!

XOXO
IgaSza


14 komentarzy:

  1. Genialny ! :D
    Ostatnio właśnie myślę nad jakimś zimowym/świątecznym Manicure, ale jestem mało kreatywna chyba nic z tego nie wyjdzie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomaluj paznokcie na czerwono, na jednej ręce zrób pingwinka, a na drugiej renifera i będzie już efektownie :D

      Usuń
  2. Słodziak z tego pingwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne :) mały słodki pingwinek :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pingwin!
    Co do zabawy to tym razem bylo zdobienie swiateczne. Niestety zadna z dziewczyn nie nadeslala pracy, a ostatnio przy zlotym tylko 1 dziewczyna i ja, wiec postanowilysmy z Patrycja, ktora ta zabawe wymyslila, ze zamykamy ja! ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy starczyłoby mi cierpliwości, ale pingwinek jest słodki, a pingwinki o moje ulubione motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas wykonania to 5-10 min, więc raz dwa i gotowy ;)

      Usuń
  6. jaki uroczy pingwinek. mnie jakoś nie dopadły jeszcze świąteczne zdobienia, może dlatego, ze nie dociera do mnie, ze święta już za 3 dni xD

    OdpowiedzUsuń