piątek, 19 grudnia 2014

Na dobry początek trochę świątecznego nastroju

Pierwsze paznokcie wykonane przeze mnie na blogu!

Jestem całkowitą amatorką, jednak uwielbiam wykonywać wzorki na paznokciach swoich i moich koleżanek :)

Dzisiaj coś świątecznego, a więc dominują akcenty białe, czerwone i złote.

Wszystkie zdobienia wykonałam lakierami do paznokci pędzelkami, sondą i cienką taśmą do zdobień.

Baza: Herome extra strong
Biały: Sally Hansen - White tip
Złoty: Sensique Oriental Dream - 258
Czerwony: O.P.I. - Wocka Wocka
Zielony: Astor Fashion Studio -  116
Czarny: Pieree Rene top flex - 10
Top: Seche Vite

Do następnego!



Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 6506066152

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe i ladne, ale wg mnie za duzy misz masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się kończy, kiedy nie mogę sama się zdecydować na jeden motyw tylko na wszystko mam ochotę :D ale dziękuję za opinię, będę się starać robić bardziej stonowane!

      Usuń